Horní ochranný rám vyrobený z nerezové oceli, který doplňuje původní ochranu proti nárazu pro motocykly BMW R 1200 GS LC vyrobené v roce 2013 nebo později. Kromě toho, že poskytuje robustní a odolnou ochranu nádrže a kapotáže motocyklů, byly během procesu vývoje navrženy a povrchové úpravy ochranných rámů přizpůsobeny tak, aby přesně odpovídaly původnímu chrániči proti nárazu výrobce motocyklů. Výsledkem je, že horní padací tyč, namontovaná na stávajících kotevních bodech na rámu motocyklu, dokonale zapadá do elegantního vizuálního vzhledu motocyklů na dlouhé vzdálenosti.
Robustní tyč je kompletně vyrobena z vysoce kvalitní oceli s elektrolyticky leštěným a otryskaným povrchem. Tato volba materiálu zaručuje ochranu před korozí, i když ochranný rám utrpěl poškrábání. Přišroubování ochranného krytu s tloušťkou stěny 2,5 milimetru přímo k rámu zajišťuje vysoký stupeň stability. K připevnění padacího rámu není nutné vrtání ani svařování, totéž platí pro použití dalšího montážního materiálu, jako jsou kovové držáky nebo montážní desky.
Rysy:
Zahrnutý:
Varování!
Montáž je možná pouze s padacím panelem SW-MOTECH nebo originálním padacím panelem BMW.
Při použití stejných montážních bodů nejsou horní padací rámy kompatibilní s přídavnými LED dálkovými světly BMW.
Upper crash bar, made of stainless steel, complementing the original crash guard for BMW R 1200 GS LC bikes built 2013 or later. In addition to supply sturdy and durable protection for the bikes tank and fairing, during the development process the protective frames design and finish have been tailored to exactly match the motorcycle manufacturers original crash guard. As a result the upper crash bar, mounted on existing anchor points on the bikes frame, perfectly fits the elegant long-distance motorcycles visual appearance.
The sturdy bar is made completely from high-grade steel with an electropolished and blasted surface. This choice of material guarantees protection form corrosion, even when the protective frame has suffered scratches. Bolting the crash guard with a wall thickness of 2.5 millimeters directly to the frame supplies a high degree of stability. Neither drilling nor welding operations are necessary in order to attach the crash bar, the same goes for the use of additional mounting material like metal brackets or mounting plates.
Features:
Included:
Warning!
The mounting is only possible with SW-MOTECH crashbar or original BMW crashbar.
Using the same mounting points, upper crash bars are not compatible with BMWs additional LED high beams.
Potřebujete poradit, který produkt je přesně pro Vás?
Nevíte si rady s výběrem nebo máte jakékoliv další otázky? Neváhejte se na nás obrátit a my Vám rádi pomůžeme.
Doporučili byste tento produkt svému kolegovi či známému?
Pošlete mu krátký vzkaz prostřednictvím tohoto formuláře.